Tazemasa İle Mutfağınızı Tazeleyin!


İnternetten alışveriş yapıyor musunuz? Yapıyorsanız daha çok hangi ürünlerde tercih ediyorsunuz? Ben daha önce kıyafetten kitaba, kozmetikten elektroniğe kadar pek çok üründe internetten alışverişi denedim, ama gıda ile ilgili bir alışverişim hiç olmadı. geçen gün www.tazemasa.com'dan gelen bir mail üzerine bu konuda düşünmeye başladım.



Önce sitelerini inceledim. Meyve-sebzeden bakliyata, kahvaltılık ürünlerden reçel çeşitlerine varıncaya kadar geniş bir ürün yelpazeleri var. Sitenin amacı çiftlik ve tarlalardan toplanan ürünleri en taze haliyle ve en kısa sürede tüketici ile buluşturmak. Bunu yaparken de her ürünü mevsiminde ve yetiştiği yöreden temin etmeye çalışıyorlar.

Telefondaki resimler 778

www.tazemasa.com'dan ürünlerini denemem için bana bir koli gönderdiler. Ürünlerin teslimatını İstanbul içine kendi araçlarıyla yapıyorlar. Ben bildiğiniz gibi İzmir'de yaşıyorum ve şu anda da tatil dolayısıyla Bodrum'dayım. Buraya ürün gönderimini kargo ile yaptılar ve hiçbir üründe bir bozulma ya da lezzet kaybı olmamıştı. Ürünleri kağıt poşetlerde ya da deforme olmayacak kutularda paketlemişlerdi. İstanbul dışında yaşayanların ilk aklına gelen ulaşım konusu olacaktır diye düşünerek bu detayı vurgulamak istedim.

Telefondaki resimler 782

Peki gelen kolide neler vardı ve nasıldı derseniz....

Telefondaki resimler 784
Meyve çeşitleri
(elma, nektarin ve erik)
Çok taze ve lezzetliydi, dalından yeni kopmuş gibi... Meyveler meyve gibi kokuyor :)

Telefondaki resimler 785

Fasulye ve barbunya
Her ikisi de çok lezzetliydi ama fasulye ayrı güzeldi. Hiç kılçıksızdı, çok çabuk pişti ve yumuşacıktı. Fasulyenin lezzetine doyamadık...

Telefondaki resimler 786

Telefondaki resimler 791
Kırmızı ve yeşil biberler, Çanakkale domatesleri
Biberler -özellikle yeşiller- çıtır çıtırdı ve bitinceye kadar da tazeliğini korudu. Ve domateslerle birlikte kahvaltımıza eşlik etti, özlediğimiz lezzet...

Telefondaki resimler 787

Biber salçası ve kuru fasulye
Bunları henüz denemedim :)

Tazemasa ürünleri ambalajlanması, ulaşımı ve tabii ki tazeliği ve lezzeti ile tam olması gerektiği gibiydi. Ben bu deneyimden oldukça memnun kaldım ve hem zaman kazanma hem de daha taze, doğru ürünlere ulaşma amacıyla internetten gıda alışverişi de yapılabilirmiş diye düşündüm. Siz de bu deneyimi yaşamak isterseniz. Tazemasa'nın internet sitesine üye olmanız ve ürünlerinizi seçmeniz yeterli.

Tazemasa ekibine çok teşekkürler!

Yorumlar

  1. nefissssss aklımın bir köşesine yazdım bu siteyi

    YanıtlaSil
  2. merhaba sanalda çok az alış veriş yaptığımı söyleye bilirim genelde sebzelerimi pazardan taze almaya çalışırım ama bu fikirde güzel vakti olmayanlar için sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet vakti olmayan ya da yaşadığı şehirde bu imkanı bulamayanlar için çok iyi bir fırsat.

      Sil
  3. Taze sebze yemenin zevki bambaşka...Paylaşım için teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. tazemasa ile ilgili paylaşım için tyeşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için çok teşekkürler!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Patates Buğulama

Fırında Akya Balığı

Ege Usulü Zeytinyağlı Kabak