Tepekule A7 Şehir Klübü'nde Akşam Yemeği


Tepekule Kongre ve Sergi Merkezi'nin çatı katında bulunan A7 Şehir Kulübü, adını duyduğum, merak ettiğim bir yerdi. Geçen yaz Ramazanda, fırsat sitelerinde iftar menüsü ile yer aldıklarını gördüğümde fırsatı değerlendirdim ve gittim :) Yazma fırsatım olmamıştı, şimdi fotoğraflarını görünce bahsedeyim ve gitmek isteyenlere fikir vereyim dedim.

A7'ye gittiğimde mekanın oldukça küçük ve masaların sıkışık olmasından dolayı ilk izlenimim hayal kırıklığı oldu. Ardından cam kenarındaki masalardan görülebilen nefis körfez manzarası bu olumsuz etkiyi sildi. Özellikle gün batımında kaçırılmaması gereken bir görüntü.

Yemeğe gelince, iftar menüsü şöyleydi:

  • İftariyelikler: İzmir tulum peyniri, hurma, sızma zeytinyağında kekikli zeytin çeşitleri, tereyağı, süzme bal, domates, salatalık, pastırma, erik kurusu
  • Mercimek çorbası
  •  Izgara otlu börek

  •  Tavuklu kirde (tavuklu krepe benzeyen lezzetli bir yemek, isteyenler için etli versiyonu da var.)


  •  Dondurma eşliğinde zeytinyağlı - lorlu baklava


Benim için gecenin yıldızı tatlıydı. Normalde şerbetli tatlılarla arası pek iyi olmayan biri olmama rağmen baklavaya bayıldım. Zeyttinyağıyla yapılmasından mı lordan mı bilmiyorum çok hafifti. Yanında dondurmayla birlikte yemeğin finali pek tatlı, pek lezzetli oldu :)

Genel bir değerlendirme yapacak olursak yemeklerin lezzeti iyiydi, serviste -ramazan yoğunluğuna rağmen- bir aksaklık yaşamadık. Manzarası etkileyici, sadece bunun için bile gitmeye değer. Yemeğe eşlik eden canlı müzik de -her akşam var mı bilmiyorum- ambiyansı daha da hoş hale getiriyor.

A7'nin menüsü hakkında fikir edinmek isterseniz kendi sitelerine göz atabilirsiniz.

A7 Şehir Kulübü İletişim Bilgileri:
Tepekule Kongre ve Sergi İş Merkezi Anadolu Cad. No: 40 
Bayraklı- İzmir
Tel: 0 232 462 67 30
www.tepekuleizmir.com

Yorumlar

  1. börek azcık yanmış gibi:)))ama güzel bir mekana benziyor
    öpt canım

    YanıtlaSil
  2. Insan bunlari gördü mü hemen cani çekiyor. Görüntüleri bu kadar güzel, kim bilir lezzetleri ne kadar tatlidir?

    YanıtlaSil
  3. Ahmet Türkçapar10 Ocak 2012 22:16

    A7 Restoranda Tango geceleri de yapılıyor, onun hakkında da Milonga larla ilgili bilgi verirseniz, sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. Bir aksam yemegi için ugramak gerekir. Burada görünenler çok hos ve bunlari tatmak gerekir diye düsünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. yıllar önce gitttiğimizde tepekulede sütlü levrek yemiştim hala o sulu balık yemeğinde kılçıkların işi ne diye düşünür kızarım...görmediğin ayıklayamadığın dev gibi kılçıklar ağzına geince ayıklamanın verdiği stres ve sıkıntı, üstelik sıkışık sıkışık masalar ve manzaradan uzak oturuşumuz sevgililer günü gecemize biraz gölge düşürmüştü. bir daha da gitmek nasip olmadı...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için çok teşekkürler!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Patates Buğulama

Sarmaşık Kavurması

Ege Usulü Zeytinyağlı Kabak