Özsüt Atölye'de Lezzetli Bir Akşam



Son zamanlarda firmaların blog yazarları için düzenlediği tanıtım etkinliklerine güzel İzmir'imizi de dahil etmeleri çok sevindirici bir gelişme. İzmir'de düzenlenen ilk etkinlik geçtiğimiz ramazan ayında Özsüt firması tarafından gerçekleştirilmişti. Bu etkinlikte Özsüt'ün klasik güllacın yanı sıra frambuaz ve karadut gibi farklı meyvelerle hazırlamış olduğu lezzetli güllaçlarını tatmıştık. İkinci etkinlik Carte d'Or firması tarafından düzenlendi, harika bir kahvaltı eşliğinde nefis dondurmalı pastalarının ikram edildiği etkinlikte kışın da tüketebileceğimiz diğer çeşitlerini yakından tanıma imkanı bulduk. Bugün ise size yine Özsüt tarafından güzel şehrimizde düzenlenen bir başka tadım etkinliğinden bahsetmek istiyorum.

Uzun yıllardır tatlıları ile damakları şenlendiren Özsüt, artık dünya mutfaklaının seçkin örneklerini sunduğu yemek çeşitleriyle de iddialı. Özsüt'ün sütlü tatlılarını -özellikle kazandibini- çok sevdiğim için yemeklerini tatma hevesiyle Çiğli Ege Park'taki Özsüt Atölye'ye gittim.


Atölye'de Özsüt yetkilileri Mine Hanım ve Fevzi Bey bizi sıcak bir şekilde karşıladılar. Hamurunu kendilerinin hazırladığı, fırından yeni çıkmış nefis ekmekçiklerden ikram ettiler. Bu sıcak ve çıtır çıtır ekmekler yanındaki zeytinyağıyla birlikte müthiş bir lezzet ikilisi oldular :)


Yemeğin devamında tıpkı ekmek ve makarnalarda olduğu gibi yine hamurunu kendilerinin hazırladığı pizza çeşitlerini tattık. Pizzaların özellikle ince hamurlu pizza sevenlerin çok hoşlanacağı tarzda olduğunu söylemeliyim. Pizzaların hamuru kadar üst malzemelerinin lezzeti ve birbiriyle uyumu da çok başarılıydı.


Pizzadan sonra ana yemekleri denemek için menüye baktığımızda salatadan krepe, kırmızı ve beyaz etle hazırlanan farklı yemeklerden makarnalara kadar pek çok alternatif olduğunu gördük. Bu zengin menüden seçim yapmakta epey zorlansak da tattığımızda ben de dahil herkes seçtiği yemekten memnundu. Ben tabanında lezzetli bir fettuccine, üzerinde krema ve mantarlı bir sosla lezzetlendirilmiş bonfile, en üstünde de kibrit çöpü patates kızartması ile taçlandırılmış "steak camino verde" isimli yemeği denedim. Ana yemekler lezzetiyle olduğu kadar sunumuyla da göz dolduracak şekildeydi. Önümüzdeki günlerde gözüme takılan birkaç yemeği daha denemek üzere Özsüt Atölye'yi tekrar ziyaret edeceğim :)


Bu güzel yemeğin üzerine içinde bulunduğumuz ayla uyumlu olarak aşure ikram edildi. Normalde ben annemin aşuresinden başkasını çok yemem açıkçası. Hem damak tadım ona alışık hem de annem güzel yapar :) Ama Özsüt'ün aşuresini de sevdim, ilk olarak üst süslemesinde kullanılan malzemeler hem görsellik hem de lezzet olarak tatmin ediciydi. Hoşuma giden ikinci özelliği ise şekerinin iç baymayacak şekilde tam kararında olması ve içinde bulunan meyvelerle sağlanan hafif mayhoş tat oldu. Siz de benim gibi meyveli ve hafif tatlılardan hoşlanıyorsanız Özsüt'ün aşuresini tavsiye edebilirim.


Bu kadar anlattıktan sonra acaba bizim yaşadığımız yerde de Özsüt Atölye var mı? diye aklınıza takılmıştır. Hemen söyleyeyim Özsüt Atölye şimdilik İzmir'de Ege Park'ta, Çiğli Kipa'da ve Kemalpaşa'da; İstanbul'da ise Caddebostan'da var.


Lezzetiyle olduğu kadar rahat ve ferah ortamıyla da hoş saatler geçirdiğimiz bu buluşma için Özsüt yetkilileri Mine Hanım ve Fevzi Beye, etkinliği organize eden Contactplus'tan Nazlı Hanıma, bizi en iyi şekilde ağırlayan Ege Park Özsüt çalışanlarına ve sohbetleriyle akşama renk katan İzmirli blog yazarı arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

Yorumlar

  1. Canım ne güzel bir gün olmuş.bol lezzetli boll keyifli :)

    YanıtlaSil
  2. Blogumuzu ziyaret etmene sevinden Ege :) İsminizi düzelttim. Güzel bir gün geçirdik. Etkinliği sizden duymuştum. Blogunuz güzel şeylere vesile oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli bir akşam geçirdik gerçekten. Umarım bu etkinlikler devam eder. Bizler de daha çok sohbet etme şansı buluruz.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ooooooooooo afiyetler olsun. Ben Özsüt'ün herşeyini çok seviyorum. Yiğidi öldür hakkını yeme herşey çok nefis..

    YanıtlaSil
  5. Günaydın canım,
    fuar gerçekten çok güzeldi daha gezmek isterdim ama maalesef içerisi bana çok sıcak geldi gerçi 1 saaten fazla gezmişim yinede :))

    YanıtlaSil
  6. o ekmekleri ve zeytini nasıl unuturum:)))

    YanıtlaSil
  7. aahhh aşure aah! bazı şeyler sadece ev yapımı olduğunda güzel oluyor ama özsüt'te ev yapımı kıvamını tutturmuşa benziyor:) tanıtım yapanların emeğine sağlık, yiyenlerede afiyet olsun. etkinliklerin devamı dileğiyle..

    YanıtlaSil
  8. Yapılacak etkinliklerden haberim olursa ben de katılmak ve sizlerle tanışmak isterim sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    Tülay Hanım, umarım bundan sonraki etkinliklerde beraber oluruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Düşüncenizi paylaştığınız için çok teşekkürler!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Patates Buğulama

Fırında Akya Balığı

Ege Usulü Zeytinyağlı Kabak